loading...
سکوت دل
لایو بازدید : 3 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

سلام

به همه دوستاي خوبم

به شدت در تعجب شعف و غرور هستم

نزديک يک هفته است که هر روز يا يک اميل يا يک پي ام يا يک اس ام اس يا هرسه يا هر دو را از ايشون دريافت مي کنم

همه بي پاسخ مي ماند

اين مکاتبات شامال شعر و عکس و گل و  مخاطب قرار دادن من به نام بازيگر هاليوودي مورد علاقه اش  مي باشد همچنان از موضع بالا سخن مي گويد ولي جالب اين است که دست از پيگيري بر نمي دارد

جالب اين است که همواره من را مقصر مي داند

و جالب اين است که من کمترين شوقي به پاسخ دهي ندارم

سرشار از غرورم

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 721